آشنایی با چند مدل از وسایل ورزشی پارک
نوشته شده توسط : malih

بررسی 12 دستگاه ورزشی پارک

از جمله مکان های مورد علاقه افراد برای ورزش کردن می توان به محیط پارکها و فضای سبز اشاره کرد. وسایل ورزشی پارک از مجموعه وسایلی می باشند که مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد. شرایط استفاده از لوازم ورزشی در پارکها برای تمام افراد در سنین مختلف یکسان نیست و به همین دلیل بهتر است در مورد آنها مطالعه یا با افراد متخصص مشورت شود. تقسیم بندی لوازم ورزشی براساس عملکرد، به چهار قسمت دستگاه های قدرتی، قلبی و عروقی، انعطاف پذیری و تعادل و هماهنگی تقسیم می شود. ممکن است بعضی لوازم یک ویژگییا همزمان چند ویژگی را داشته باشند.

در اکثر فضای پارک ها لوازمی مانند پاندول، دستگاه مسگری، تخته شکم، ماساژور، چرخ و فلک دوتایی، گام زن، کشش لت، بارفیکس، توسن و دستگاه گام زن جلو و عقب وجود دارند. هر کدام از این دستگاه ها برای فعالیتی خاص  طراحی شده اند و باید با احتیاط با آنها کار کنید.

تفاوت و شباهت انواع لوازم ورزشی پارکی

همه انواع لوازم ورزشی از آهن و نوعی آلیاژ فولاد ساخته می شوند. این مکتریال در برابر فرسودگی و زنگ زدن چندان مقاومت ندارد از این رو با پوششی از رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شوند. این نوع رنگ آمیزی مقاومت دستگاه را در برابر رطوبت، گرما و سرما افزایش خواهد داد. در قسمت هایی از دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم نظیر پلی اورتان و PVC استفاده می شود.

1-دستگاه مسگری پارکی

دستگاه مسگری مناسب برای تمام سنین است. قابلیت استفاده چند ورزشکار در مزایای آن به چشم می خورد. استفاده از این وسیله برای تناسب اندام، تقویت ماهیچه های شکم وکمر، ستون فقرات و گردش خون موثر است. دستگاه مسگری پارکی حالت کمر را در طبیعی ترین وضعیت قرار می دهد. استفاده منظم از ان در کاهش چربی های انباشته شده در پهلو ها موثر است.

2-دستگاه پاندول پارکی

پاندول با نام اسکی فضایی نیز شناخته می شود. اجرای آن به بهبود تعادل، تقویت عضلات کمر و پهلو و بهبود سیستم قلبی _عروقی کمک می کند. البته سالخوردگان برای استفاده از آن باید محتاطتر عمل کنند.

3-دستگاه ماساژور پارکی

ماساژور بهترین انتخاب برای برطرف کردن خستگی بدن و عضلات است. این دستگاه برای استفاده تمام سنین کاربرد دارد. دستگاه ماساژور برعضلات کمر و سیستم گردش خون اثرات قابل توجهی دارد.

با توجه به تنوع بالای انواع لوازم ورزشی پارکی بد نیست با تمامی آن آشنا شده و کارایی آنها بدانید. نصب این تجهیزات در باغ، ویلا و حیاط منازل نیز امکان پذیر می باشد. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: